FANDOM

Winkel

Garçons Flagship Store bedacht door Rei Kawakubo

Dewinkeltje

Comme Des Garçons

Mevrouw Kawakubo

Rei Kawakubo

warenhuis
Asdfasdfasd

Garçons Flagship Store in de nacht

Comme des Garçons, geschreven in Japans als コム・デ・ギャルソン (Komu de Gyaruson), is Frans voor "Zoals jongens", en is een Japanse modelabel onder leiding van Rei Kawakubo, die eigenaar is van het bedrijf met haar echtgenoot Adrian Joffe.

Comme des Garçons is gebaseerd in Tokio en ook in de prestigieuze Place Vendôme in Parijs, de stad waarin ze hun belangrijkste collecties tijdens Paris Fashion Week en mannen Parijs Fashion Week tonen. Elk jaar, grosses het bedrijf ongeveer 180 miljoen dollar.

De Japanse flagship store is in Aoyama, Tokyo's high fashion district. Het bedrijf heeft ook begrip handel Museum Comme des Garçons en 10 Corso Como Comme des Garçons opgeslagen in Tokio en opgeslagen in Kyoto, Osaka en Fukuoka. Ze hebben wereldwijd traditionele Comme des Garçons winkels in de Rue du Faubourg St-Honoré in Parijs en op West 22nd Street in New York, evenals winkels in Hong Kong, Beijing, Bangkok, Seoul, Singapore en Manilla.

Sinds 2004, heeft Comme des Garçons ontwikkelde een markt gebaseerde concept, kous van de belangrijkste collecties, zijn andere merken, zoals Shirt, spelen, en een breed scala van internationale ontwerpers. Haar oorspronkelijke markt winkel, Dover Street Market, genoemd is in Mayfair in Londen. In 2010 opende het bedrijf I.T Peking markt Comme des Garçons, die werd gevolgd door een nieuwe markt winkel in Ginza, Tokyo, in 2012

Geschiedenis

Het label werd in Tokio in 1969 gestart door Rei Kawakubo en opgericht als een bedrijf in Japan in 1973. Comme des Garçons werd succesvol in Japan in de jaren 1970, een mannencollectie lijn werd toegevoegd in 1978. Het jaar 1981 zag Comme des Garçons's debuut tentoonstelling in Parijs. Het creëerde een splash voor zijn overheersende gebruik van zwart en noodlijdende stoffen. Gedurende de jaren 1980, Comme des Garçons's kleren hadden vaak de vernietigde blik.